Felicia's

Freeeeedag

Kategori: Allmänt

Har varit trött och irriterad i princip hela dagen. Har vartfall inte haft några lektioner så det är ju skönt! Haha värt!! Drog till skolan iaf och hade en lektion inställd, en där vi hade brist på saker att göra och sen på sista är vår grupp typ bäst så vi fick dra! Så jag, Sara och Hanadi drog till spånga. Råka missa bussen pga att vi tog en hiss som gick hundra år och ner till stationen där vi gick ifrån HAHAHA aah så nu sitter jag vartfall på tåget och ska hem till la familia! Har inte träffat mamma på jääättelänge så det ska bli skönt att få träffa henne igen! Imorgon ska jag kanske in till stan för att fixa lite grejer, eller så stannar jag bara hemma och njuter av att mina fötter inte har möglat än. Svårt val! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: