Felicia's

En helg

Kategori: Allmänt

Tog en liten paus över helgen och umgicks lite med familj, vänner och pojkvän.
Fredagskvällen spenderades hemma med en massa släkt och vänner som kom och firade att jag äntligen blivit myndig och oj vad trevligt det var! Hoppas på att alla andra tyckte detsamma!
Lördagen blev en slappardag och till middag åkte vi in och käkade på en italiensk restaurang i gamla stan. Förutom en stor jävla sena som bosatt sig i min mat var allt jättegott och jag tänker verkligen åka in dit igen!!
Igår åkte jag och Pontus till berga och spenderade eftermiddagen med Elin och Mikkan!! Köpte jordgubbar, kollade på film och snackade!!
Just nu sitter jag i täby centrum och har precis käkat frukost på subways! Ska fixa lite grejer först och sen dra iväg till berga!! Fortfarande hungrig också. :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: