Felicia's

130204

Kategori: Allmänt

Idag är det måndag och det verkar som att hela förra veckans snåla härligheter har tagit ut sig på den här dagen/veckan för idag har varit en grym dag!
Skoldagen rullade på som vanligt och när den slutade drog vi till donken för att käka middag. Hittade dock en benbit i burgaren så nej jag känner mig inte så sugen på donkens hamburgare någonsin!
Efter drog vi vidare till stureplan och biografen park där jag vann en goodiebag, kollade på förhandsvisningen av pitch perfect med tjejorna och fick uppleva den pinsammare delen av att besöka killtoaletten när tjejtoaletten vällde ut i en lång kö.
Pratade hela vägen hem med världens bästa älskling för att undvika att bli våldtagen på parkeringen som tar en kvart att passera. :)
Nu ligger jag vartfall hemma i soffan med ett äpple och ett glas vatten som kvällsfika. Ska snart föra iordning mig och sen soooova!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: