Felicia's

Passar väll på att blogga istället...

Kategori: Allmänt

Har nog öppnat upp exakt alla mappar i telen, gått på toa några gånger och försökt somna om. Men det är berkligen mission impossible. Pontus sover (läs: vanlig helgmorgon) och jag har legat vaken i cirka två timmar och jaa gjort iprincip ingenting..
Kan ju berätta om min helg då istället för att fördriva tidjäveln!

Ah fredag då - åkte till täby med Linnea sen berga å mötte upp Pontus ochköpte snacks och åkte hem till honom, packade, åkte förbi kista för kebab sen hem till mig och bara chilla, typ jävlades med mina syskon osv.

Lördag - jag, Pontus, syster och pappa åkte till min farbror och faster för att dom skulle bygga en liten järnväg på tomten. Vi stannade dock i köket och lagade lite mat med min kusin, faster och en annan :) åkte hem till Pontus sent på kvällen och kollade på film

Idag - åka hem tidigt och kolla på Williams lista typ!

Mår så jävla illa just nu :( har vart hungrig så länge att hungern har övergått i illamående :( lär inte bli en rolig dag med min mage kan jag ju lugnt säga! Brb, songpop

Kommentarer


Kommentera inlägget här: