Felicia's

Natassa in da house

Kategori: Allmänt

Whazzup!

Natassa här!
Sitter just nu i bibblan och har håltimme så bestämde mig för att gästblogga lite i Felicias blogg. Jag har känt Felicia sen hon började i min klass två veckor efter att skolan startade. Kommer ihåg att det första jag frågade henne var ifall hon gillade Glee =')
Failade totalt på ett SO prov så jag är lite deprimerad just nu. Men Curt Mega från Glee tweetade mig och fick mig att må bättre =D
Har inte så mycket att skriva. Brukade blogga förut, men tog bort min blogg. Saknade känslan av att skriva ett inlägg så ville prova på det igen.
Ibland skulle jag vilja ha en egen blogg och bara skriva av mig, men har insett att jag mår så mycket bättre utan en.
Men Felicia är en bra bloggerska, så sluta inte läsa hennes blogg bara för att jag kom fram out of nowhere. Kommer troligtvis inte skriva igen iaf x)
Men här får ni en bra låt och en bild på mig!

Natassa


Hej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: