Felicia's

igår + sovmorgon.

Kategori: Allmänt

Tjosan! Tog lite paus från bloggen igår, så skönt!
Just nu sitter jag i soffan hemma i min mysiga ziperall och har nyss tagit en varm choklad. Såå mysigt på vintern! Snö och kallt ute, inne kan man mysa, kolla på film, sova, dricka varm choklad, ta ett bad osv.
Har sovmorgon idag så jag ska dra om en timme! Såå skönt att vakna tidigt och sen inse att man kan ligga och dra sig hur länge man vill ju, najs huh!?
Så jag ska börja fixa mig snart så jag hinner till tåget och ser bra ut dessutom!
Igår förresten! Jag tog en paus i bloggandet. Kände verkligen att jag inte pallade göra nånting annat än att kolla på film igår när jag kom hem så jag kollade bara på film, myste med familjen och käkade potatisbullar.
Kollade på PS. I Love You och Bridget Jones Dairy.
Nu ska jag som sagt ta och fixa barret & fejset och sen kanske en snabb bloggning till om jag hinner! Idag är jag på topp så stay tuned, bitches.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: