Felicia's

förlåt!

Kategori: Allmänt

Råkade somna igår när jag skulle blogga och jag vaknade för 40 minuter sen ungefär och har tvättat bort sminket, borstat tänderna och svabbat en sista gång i mitt nya rum (a) fan vad duktig jag känner mig!!
Igår så kom jag hem, käkade lite o så och sen satte jag på datorn! Kollar facebook och lite bloggar sen kommer morsan hem och vill att jag sa med och handla så då gör vi de. Kommer hem, så har syrran sparkat sönder sina garderober. Jag är då iiiinte sen med att göra samma sak!!! Efter en halvtimma kanske så ligger garderoberna (eller ja, luckor, väggar, dörrar, hyllor, osv) ute på gräsmattan! Det var förresten inga problem alls att sparka sönder dom, dom var ju ganska ruckliga å sådär. Jävla skitgarderober!
Sen käkade vi bästa kräftsalladen! Driver inte, så sjukt god!
Så nu tänkte jag ta och käka lite och sen dra ut på en promenad, fyfan vad jag behöver det just nu känner jag! Puss:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: