Felicia's

-Världens finaste bästavän

Kategori: Allmänt

Felicia, du är så jävla GRYM, helt ärligt. jag har alltid undrat hur mitt liv hade varit om du inte fanns där, ett fkn helvete. du kommer alltid betyda oerhört mycket för mig och jag överdriver inte. du är min soulmate, bästavän, livsglädje, mi amor, habibti, mitt ljus när det är mörkt och även en bror jag aldrig fick. du har alltid stått kvar när alla andra lämnat, du har alltid hjälpt mig upp när alla andra struntat i mig och bara gått förbi. ingen kan förklara min kärlek till dig bebis. det är seriöst tack vare dig jag fortfarande kan le när jag egentligen vill gråta. bara att få vara med dig läker dom största såren i mig. bara att äns få se dig le gör mig lycklig. jag gör allt för dig hjärtat! ja kommer alltid backa upp för dig, det är bara att säga till! sålänge du är lycklig, är jag. och jag vet att tillsammans klarar vi allt som inga andra kan! vi är oslagbara. jag förstår verkligen inte hur du kan må så dåligt, eller hur du kan ha så dåligt självförtroende. din personlighet är guldvärd och ditt utseende dödar! jag är så jävla avundsjuk på dig seriöst, du är perfekt precis som du är hjärtat. låt ingen sänka dig. den jäveln som äns tänker tanken med att försöka ditt liv får en fet box. ja älskar dig andra halva,
we're the best, fuck the rest. jag är skyldig dig extremt mycke, tack för allt! /linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: