Felicia's

Den när helgen slutar med huvudvärk.

Kategori: Allmänt

Tjo. Sitter i sängen med syrrans dator i knät. Helgen har vat grym minst sagt! Blev dock lite kaoooos mene ah. I torsdags var jag i kragsta, berga och sen sov jag hos Linnea. I fredags var jag i Vittra i deras skola hahaha, så åkte jag till tandläkarn efter det och det gick typ bra, dom vart tvungen att rönka hela käken osv hahaha och sen skulle jag komma tillbaka dit senare.. Sen drog jag till östra för att möta upp Petter, Sara, Linnea och Pontus, så drog vi till täby och donken, sen kom Mattis dit så drog vi hem till Sara och hade de as trevligt. Sen i lördags åkte jag och min familj till kungsan och kollade på  Dirty Dancing, riktigt bra musikal faktiskt!! Så idag har jag gjort verkligen ingenting, så skönt att bara koppla av och inte tänka på nått. Imorn är det äckelskola igen och jag är så sjuuukt otagg på det just nu kan jag ju säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: