Felicia's

120422

Kategori: Allmänt

Tjena. Har inte bloggat så mycket i helgen för har haft fullt upp med annat. I fredags va jag först och solade i st eriksplan med Sara och sen följde jag med henne till vero moda för att lämna tillbaka en tröja hon inte ville ha. Sen va jag en stund me Pontus, andra Sara och Petter. Vi hämtade Petter i cst och sen drog vi hem till Sara och chillade en halvtimma sen drog jag hem och chillade lite me la familia. Och igår drog jag till täby, mötte upp Sara, Petter och Pontus så drog vi till berga sen täby sen hem till Sara och bara chilladeeeee. Käkade pizza och kollade på The woman in black och halva step-brothers. The woman in black, så jävla vidrig film haha.
Nu har jag myst ner mig i sängen precis med estrellas knapriga sourcream&onion chips. Räfflade på ena sidan, slät på andra - vem fan kommer på en sån ide? :o aja, goda var dom iaf :) Ska slå på en film och kanske sova. Godnatt typ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: