Felicia's

Vampire suck!

Kategori: Allmänt

Heii. Kom in för en timme sen typ. Va med några kompisar och drev runt lite. Fett med öööös i Lindholmen liksoooomm? ;) Nej, så har kollat bloggar och stört mig som fan på att vi inte har nått gott hemma. NOG OM DÄTA
Imorn blire iaf t att möta Amanda i stan och åka och käka eller nått :) Trevligt trevligt!
Nu ska jag leta upp min usb-sticka och sedan blir det sängen + äpplen (de roligaste vi har hemma lixomm, asså dö ibland!!!!) + vampire suck. Den filmen rekomenderas starkt till folk med skön humor! Kollade på den säkert 30 gånger per vecka när jag hade min mackisssssssd <33333333333
Men vi hörs, dåååååååååååå.
Förresten har jag pwnat alla på wordfeud idag och högst på önskelistan ligger en ipad, nu vet ni det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: