Felicia's

Sikta framåt.

Kategori: Allmänt

Saknar bloggen, siktar framåt, för vad jag har lärt mig ska man inte blicka tillbaka i all evighet, man måste blicka fram för att komma fram. Men just som man andats ut efter en kris öppnar sig ju en avgrund, och det är mellan dom där kriserna och avgrunderna som man kan leva har jag märkt. Jag är ingen person som ältar i evigheter, jag är grym! Och ska inte låta idioter få förstöra min blogg. Det blev ingen lång paus för jag klarar mig inte utan bloggen, hehe!
Sitter hos mamma nu och har precis käkat! Så jävla gott vare, idag är det fredag och jag och Sara drog efter skolan in till st:eriksplan och skaffade oss lite färg, (på kroppen asså). Sen drog jag hem och sen kom mamma och hennes kompis så käkade vi lite och sen bara snackade. Ska snart dra till pappa och chilla lite där. Hehe, men ska äta ostkrogar nu, så bajbaj, förresten så åker jag inte till pappsen ikväll, han får klara sig med sina andra medmänniskor en kväll tycker jag hihi. Ska se slutet på bajsidol nu pusspuss.
Jag tycker att det här charmtrollet ska vinna idol! Brukar inte kolla på programmet men han är faktiskt rätt charmig och söt så ska nog rösta på han ikväll ;)

Kommentarer

  • Katta säger:

    haha är du efterbliven eller? han åkte ut förra veckan! xD hhahahahahah xDDDD

    2011-11-12 | 12:09:18
    Bloggadress: http://skiiiitunge.blogg.se/e
  • Mimmi säger:

    Men Olle har ju redan åkt ut? Haha ;P

    2011-11-12 | 13:48:09

Kommentera inlägget här: