Felicia's

maaaaaaaat <3333333

Kategori: Allmänt

Vaknade vid tolv, jätteskönt att äntligen få sova ut nån jävla gång. Har ställt klockan på halv tio varenda dag typ och hos pappa blir man väckt -.- Sov dock ut en gång där me.
Det här har nog vart det mest konstigaste lovet i världshistorien, jag har verkligen gjort allting som jag inte brukar göra, eller inte gjort det jag brukar göra. Knas! ´
Jajamän, men nu vrålar min mage efter mat och vi fyllde kylskåpet + lite andra skåp igår med mat så jag är fit for food. ;) Så nu blire mat!!!!!! :D Pusshej
Jag lägger upp en rätt så ny bild på mig själv. Egentligen borde jag lagt upp en fin bild på mat men eftersom att min mobil blev lite vattenskadad av allt dreggel jag åstakommit när jag va hungrig och gick igenom bilderna på telefonen så finns det inte längre några fina matbilder (okej jag ljög, dom finns kvar men inte i datorn..)

Tjou :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: