Felicia's

It's time for....

Kategori: hiss/diss

´Hissa & dissa!! Det var ett bra tag sen så nu kööööööööör vi! ;)
Och jaaaa, jag borde verkligen göra om dom fula hiss&diss "skyltarna"

- Att mitt liv rullar på, pengar på kortet, snart mer pengar på kortet, snart december och jul, kramar, höst, snygga smycken, min bloggdesign, donken på natten, kompisar, musik på högsta volym, en varm dusch, folk som förstår mig, choklad, te med mycket socker i, bio, chips med dipp, filmkvällar, driva-runt-kvällar, skolan, brorsan och hans kompis, rikskuponger, stora sängar, iphone4, wordfeud, chilla, god parfymlukt, kläder, hår som ser bra ut, min blogg i allmänhet, min brorsas skratt, min rosa ziperall, sex, MAT!, humor, mjukisbyxor, min syrra, skor som inte läcker in, regn när man åker bil, köra fort med bil, glada miner, min bästeväns skratt, höstlov, halloween, espresso house, att säga förlåt, ben and jerrys♥, hissar, butiker med snygga kläder, ipad, pengar, hollywood undead, folk som är helt lost och min nya ring!

- Skor som läcker in, mina hiss&diss-skyltar, bråk, när jag sviker någon eller någon blir ledsen av nått jag gjort, halsband som går sönder, onödiga tider, när man är vrålsugen på något gott så finns de inte hemma, när alla affärer är stängda, när man är ensam och jättesocial, när alla andra sover så man måste hålla käften, mina blommor i fönstret, vallentuna, när ingen gillar ens foton på facebook, ställa klockan på lov, mammas badrum, när jag glömmer borsta tänderna (händer ALLTID!), spotify, när man är fett glad fast alla andra är sura, omogen attityd, tråkigt väder, följa med kompisar och shoppa när man inte har pengar, följa med kompisar och fika när man inte har pengar, tråkiga skämt som man måste skratta till, när bankkortet inte funkar, när schampot är slut, mat som smakar ruttet, folk som är efterblivna, min spegelbild, tråkiga filmer och folk som sviker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: