Felicia's

Wake up in the morning feeling like P Diddy

Kategori: Allmänt

.
.
.
Programuppdaterar min dator så jag kan spela angry birds ! Har liksom inte gjort det på ett tag så nu kommer mina program jag har på datorn att vara nyare. :) rätt N A J S ! tåget går om en halvtimma och jag har inte lyckats ta mig ur sängen ännu.. ska ju äta i skolan så det är bah klä på sig och sminka sig lite snabbt. Sminkar mig ju typ inte alls i skolan, eller jo mascara. Men liksom palla sminka sig ordentligt varje dag när man ändå bara ska gå i skolan?Mascara behövs ju annars ser man ut som hej-kom-och-hjälp-mig men assoe. HAHA! Har raderat massa grejjs på datorn också så nu har jag typ bra med minne på datorn ! Satt i typ 3 timmar igår kändes det som bara för att ta bort bilder i massor. Sen kom jag på att jag kunde ta bort lite filmer, tog bort typ hälften och jag har inte så många så poff så blev de massa minne ledigt :D Nej nu ska jag gå och klä på mig. So long bitches !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: