Felicia's

Satan i gatan

Kategori: Allmänt

Myggbett på foten, massa plugg som måste göras och ångest över balen på fredag.. dessutom är klockan snart 2300 och jag lackar på blogg.se s standarddamp :) Ojoj, så har jag inte bloggat sen i fredags heller :P Helgen har typ vart väldigt chill. Ska försöka förklara lite kortfattat vad jag har gjort och så. I fredags så var jag med Sofia och Erica och färgade håret mörkbrunt :) På lördagen var jag först med Emmelie och sen åkte jag på inflyttningsfest hos min kusin och igår städade jag typ och var med Sara lite på kvällen. Hade askul asså. Och idag har jag vart med Denise. På fredag blire att gå på balen iaf.. Aja får väll göra det bästa av situationen helt enkelt :) Ska åka och köpa en klänning på onsdag typ. Jag lär ju hitta nån iaf.. Haha, duktigt att jag inte ens försökt hitta en jävla klänning, aja. Bara att säga till om du är 95a från V-tuna som behöver balbiljett ;s grymt otaggad.. hahaha aja nu ska jag somna till en film tror jag så lovar jag att blogga imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: