Felicia's

Krav

Kategori: Insida

Massa, massa, massa krav jag har just nu känns det som. Jag måste sola, träna, shoppa, vara social med familjen och vännerna, plugga, gå i skolan, blogga och ha tid för mig själv, typ kolla på en film då och då eller spela något simpelt internet spel. Asså jag blir galen, ändå är detta inte särskilt mycket. Fast i skolan ska jag hellst ha VG i alla ämnen + lite till och sen måste jag bli brun och vältränad inför sommaren, sen måste jag söka jobb också, åh herregud. Nu söker jag lite på måfå, inte så jätteaktiv för jag orkar  inte med ett till moment i mitt liv just nu, i sommar kommer jag ha massa tid, då slipper jag ju att plugga. Sen ska jag börja övningsköra snart också. Herregud, mitt liv tar kol på mig helt seriöst! Fast egentligen är det ju ingen mer än jag som sätter kraven på mig själv. Fastän jag bestämt mig för att plugga till provet imorn så ägnar jag en timme åt bloglovin och facebook och sen hoppar jag in i duschen, nu bloggar jag sen ska jag sova. Åh jag är så smidig.. haha men alla ni som har hört mig småtjata lite om att jag vill ha en kille, det är över nu, så himla över är det. Jag ha inte tid helt enkelt :) Fast jag måste erkänna att det skulle vara grymt mysigt! Nej nu ska jag ta och avsluta detta blogginlägg och plugga lite och sen sova. Imorn ska jag fan få VG eller MVG på provet, sådeså!!! Puss å godnatt.

Myspys :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: