Felicia's

H&D

Kategori: hiss/diss

Kom in på mitt andrahandsval. Okej jag vet att det var längesen man fick reda på de men det är en enorm hiss för mig ;)
Papi-spelen. Typ grymma, simpla men jävligt beroendeframkallande. 
The sims 2. Har seriöst suttit hela helgen och lanat tok spelet! 
Spansk tapas. Sjukt gott, åt de första gången i förrgår!
♥ Another Cinderella Story. Har fastnat i musiken, humorn och ja, i själva filmen, typ grymmast! :)



Bloggen. Jag vet att man inte dissar sin blogg men min är förjävla tråkig. Ni får kommentera och säga vad jag ska bli bättre på för inlägg och sånt, annars kan jag ju inte skriva till er, som jag fan ska bli bättre på! Har ju sagt hela tiden att jag skriver för min skull men har insett att då kan jag lika bra lösenordsskydda bloggen ;) Det är ju ni som läser. Dock skriver jag vad jag vill skriva men det blir såklart roligare om ni kommer med ideer och förslag. Är jag dålig, blir bloggen dålig. Hoppas ni fattar.. 
Vädret. Hallå, det var väll sommar förra veckan typ ? Vart har de fina vädret försvunnit och förfan de snöade igår. Det är MAJ förhelvete.. ;@ 
Spotify. Stör mig sjukt på att dom bara har 10 timmar nu för tiden och att man bara kan lyssna på en låt 5 gånger per månad, sånt gör mig lack.. 
Att jag är förkyld.. Sjukt jobbigt att ha ont i halsen och huvudet och massa äckligt snor i näsan som man aldrig blir av med. Och med allt d är man tvungen att gå i skolan ändå för man vill inte missa nått nu i nian. Dessutom kan man inte känna smak.. Sjukt drygt. 
Facebook. Dom har fan gått för långt nu asså.. ;/ Med sina jävla fråge-grejjs och shit. Det räcker nu facebook ! Ska fan ta bort mitt konto.. 



Haha kan dissa hur mycket som hällst, är på jättedåligt humör och lyssnar på typ depprock och är allmänt piss offed..

Kommentarer

  • lollo <3 säger:

    haha din blogg e asnice :) Älskar the sims 2 och papi :D

    2011-05-07 | 11:41:09
    Bloggadress: http://lokesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: