Felicia's

Detta fält måste fyllas i

Kategori: Allmänt

Ska ju snart lämna tillbaka min dator så jag ska langa massa bilder och skit till bloggen tänkte jag :) smart va!? Har bloggat sjuuukt lite men det r därför att jag inte har haft tid i skolan för jag har ju pluggat (a) sen hemma har typ min dator inte kunnat ansluta sig till internet (?) så jag får ha en jävla internet kabel å shiet :s så jaa jag har typ legat och läst favorit boken :D Fan va jag har blivit grym efter att jag färgade håret mörkbrunt för typ lite mer än en vecka sen. Sportar å läser å grejjer. Börjar dessutom längta tills jag ska lämna tillbaka datorn bara för att jag är för beroende av facebook (?) kommer sakna min bästevän sjukt ju <33333333333333333333333333333333333
Men ska lägga in det mesta och det bästa från macbooken på bloggen såååå ;) Men har nog bestämt mig för att köpa en sån här n00bdator sen när jag skaffar fram lite money ;) Aja, ska gå och göra nått vettigt, tänkte skriva ett satsarinlägg lite tidigare innan jag var ute och sprang med Josse men jag hann inte. Nu orkar jag inte så det får bli när jag har tid.. PUSS OCH KRAM !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: